Ruilen & retouneren
Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Geen zorgen, bij Max Wonen bieden we verschillende opties aan om je bestelling te ruilen of te retourneren. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Bestelling indienen via PostNL of DHL
1. Verpak het artikel stevig en in de originele verpakking.
2. Meld je retourzending aan via retouren@maxwonen.nl
3. Je ontvangt van ons per e-mail het retouradres.
4. Lever het pakket in bij bv. een PostNL pakketpunt of een DHL Parcelshop (Frankeren is voor eigen rekening).
5. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekgeraakte retourartikelen.
6. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Als dat het geval is, wordt binnen enkele werkdagen uw aankoopbedrag teruggegeven. Wel zo fijn!
Bezorgservice Max Wonen
Heb je een groot artikel besteld en is dit door Max Wonen van onze transporteur bezorgd, dan komen wij binnen 14 dagen het artikel retour halen. Wij rekenen hiervoor €50,- euro in NL (m.u.v. de Waddeneilanden).
Maatwerk meubelen
Meubelen die op maat worden gemaakt kunnen helaas niet worden geretourneerd. Deze meubelen worden namelijk speciaal voor u gemaakt. Heeft u vragen over maatwerk? Neem dan contact op met ons op.
Retourneren in de winkel (gratis)
1. Verpak het artikel stevig in de originele verpakking.
2. Meld je retourzending aan via retouren@maxwonen.nl
3. In de winkel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Als dat het geval is, wordt binnen enkele werkdagen uw aankoopbedrag teruggestort. Wel zo fijn!
• Het product is binnen 14 dagen na ontvangst weer bij ons binnen.
• Voor een soepele verwerking vragen we je, je retourzending aan te melden via retouren@maxwonen.nl
• Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen.
• Het product is in de originele staat en verpakking.
• Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.
Als het product is beschadigd of heb je het verkeerde artikel ontvangen, nemen wij de retourkosten en of omruiling voor onze rekening. Is het product niet naar wens, dan ben je als klant zelf verantwoordelijk voor de eventuele retourkosten.
Het geld van de geretourneerde artikelen wordt binnen enkele werkdagen na ontvangst teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer.